28 Şubat 2009 Cumartesi

KARIŞIK MEYVELİ TONİK



Karışık meyve toniği yapmak için;
Böğürtlen, şeftali, üzüm, elma, bir tatlı kaşığı limon suyu, kivi, 25 gram badem yağı ve sade maden suyu gerekli, bütün bu meyveleri temin ettikten sonra kabuklarını soymadan mikserde çekelim (meyve miktarlarını göz kararı ayarlayabilirsiniz). Çekilen meyveleri süzgeçten geçirelim, içine bir şişe maden suyu dökelim ve badem yağını döküp karıştıralım. Tamamen karıştırdığımız karışık meyve suyunu buzluk kalıbına dökelim ve donduralım (marketlerde satılan buz torbalarınada bu karışımı döküp dondurabilirsiniz). Buz kalıplarından her gün bir tane alınır ve cilde kompres yapılır. Toniğimizin sıkıştırıcı ve besleyici özelliği vardır. Cildiniz eskisinden daha parlak olacak ve sarkmasını önleyecektir. Bebek teninde olmanız dileğiyle.........

3 yorum:

  1. Bende meyve özleriyle yapıyorum gerçekten herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  2. bende maden suyunun içine yağlı cevizi atıp buzdolabında bekletiyorum .sonra pamukla sabah akşam siliyorum . cildim pamuk gibi oldu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ceviz kremi tarifi bekliyorum sizden

      Sil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.