18 Şubat 2009 Çarşamba

İNCİ TOZU (İSTİRİDYE) MASKESİ


İnci tozunu kendimizde yapabiliriz. Gerçek inciyi herkes bulamaz ama istiridye kabuklarını bulabiliriz.7-8 adet istiridye kabuğuna ihtiyacımız olacak. İstiridye kabuklarını havanda dövelim yaklaşık iki yemek kaşığı çıkıyor tabi bu kabukların büyüklük ve küçüklük oranına bağlı. İyice dövdüğümüz un haline getirdiğimiz istiridyeleri bir kahve fincanına koyalım ve üzerini örtecek kadar limon suyu ekleyelim.Limon suyu ,kabukları tamamen eritecektir.Yaklaşık iki gün kadar beklemesi gerekiyor. Önce cildinizi peeling yaparak temizlemeniz ve inci tozu maskesini kirli cilde uygulamamalısınız. 1/2 yumurta akıyla , 1 tatlı kaşığı inci tozunu karıştırıp temizlenmiş cildinize sürün. Bu maskeyi haftada bir kez, en az altı hafta uygularsanız botoks etkisi gösterecektir. Cildin iyileşme hızının artmasına ,kırışıklıkların önlenmesine ,cildin parlaklık kazanmasına ,pürüzsüz bir cildin oluşmasına ,cildin güneş ışınlarından korunmasına ,hücre yenilenmesine ,cildin elastiklik kazanmasına ,dolaşımın hızlanmasına ,cildin doğal renginin korunmasına ,gözeneklerin dengelenmesine ,aknelerin küçülmesine ,ölü hücrelerin atılmasına ,kızarıklıkların azalmasına ,çillerin belirginliğinin azalmasına yardımcı olur. Bunun sebebide inci tozunun yüksek oranda protein ihtiva etmesidir. Düzenli olarak bu maskeye devam ettiğiniz taktirde bebek teni bir cilde sahip olacaksınız. Bebek teninde olmanız dileğiyle.........

15 yorum:

  1. arzum hanım bu bilgi için çok teşekkür ederim.inci tozunu derya baykalın programında ebru şallı anlatıp uygulamıştı dinledim.Araştırdım eczanelerde satılıyor fiyatı çok yüksek 50 gramı 129ytl.Biz ucuz yolla güzelleşmek istiyoruz.Bu inci tozu(istiridye)maskesini uyguladım ve çok memnun kaldım.Bu maskeyi farklı bitkilerlede karıştırıp uygulayabilirmiyiz.Bu konuda aydınlatırsanız çok sevinirim.iyi çalışmalar ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Evet farklı bitkilerlede karıştırılıyor bu maskeler yakında yayınlayacağım.İlginize teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  3. Bu maskeyi denedim gerçekten çok güzel oldu cildim pırıl pırıl çok teşekkür ederim.iyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  4. slm
    istridye kabuğunu nerden bulacağız

    YanıtlaSil
  5. İstiridye kabuğunu deniz kenarından kumsaldan toplayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  6. bu maske göz çevresine uygulanabılır mı

    YanıtlaSil
  7. Evet uygulayabilirsiniz.

    YanıtlaSil
  8. Ben yirmi tane kadar istiridyeyi un haline getirdim. Biraz zor oldu ama sonunda başardım. Limonu dökünce beyaz bir kremaya dönüştü. Cildimi biraz yaktı tabi ama sonuç süper herkese tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  9. bir garip arzum hanım ben bir troid hastasıyım sizdeki şikayetlerin aynı bendede var beni nereye yönlendirirsiniz lütfen rica ediyorum şimdiden tşkler

    YanıtlaSil
  10. arzum hanım istiridye kabuğuyla inci tozu aynımıdır.inci tozu gerçek inciden yapılıyor.kafam karıştı sadece.aydınlatırsanız sevinirim.bir de iki kaşımın arasında çizgi var bunu doğal yollarla yok edebilir miyiz.teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. deniz kenarında deniz kabuğu toplamıştık acaba onunla yapsak olurmu

    YanıtlaSil
  12. istiridye kabugu tozu temin etmek icin lütfen arayiniz :

    Halil Arslan Vural (Facebook)
    0532 512 4538

    YanıtlaSil
  13. halil bey çok teşekkür ederim ilginize kullanıyorum hala tozları

    YanıtlaSil
  14. Bloğunuzdaki paylaşımlarınızı beğenerek takip ediyoruz.Paylaşımlarınızın ve başarılarınızın devamını dileriz.Dell notebook servisleri.

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.