19 Şubat 2009 Perşembe

SOĞAN SUYU KÜRÜ

Soğan yine şifa dağıtmaya devam ediyor. Bir tane soğanın kabuklarını soyalım 7-8 parçaya bölelim ve ağzı kapalı bir şekilde 2 su bardağı su ile yaklaşık 6-7 dakika kaynatalım. Bir tutam taze maydonoz ve taze nane içine atıp demlenmesini 10 dakika kadar bekleyelim. Ilık olarak bardağa süzelim ve içine bir kaç damla limon sıkıp içelim. Bu küre en az üç hafta devam edilmelidir.

Vücudumuzdaki iltahabın atılmasını sağlıyor. Soğanda antibakteriyel (antibiyotik) ve ağrı kesici (analjezik) özelliği olan maddeler içermektedir. Kadınlarda, küçük ve orta çaplı miyomların tedavisinde, menopoz döneminde rahatlıkla tüketilir ;kısacası kadın hastalıkları için şifadır. Erkeklerde ise prostatite(prostat içi iltahaplanma) diye bilinen hastalık için rahatlıkla uygulayabilecekleri bir kürdür.

Soğanı çiğ olarak mikserden geçirip suyunu tüketebilirsiniz. Salata olarak sofranızdan eksik etmemenizi öneririm. Soğanın ağızda bıraktığı kokudan şikayetçiyseniz eğer bir kaç tane karanfili çiğneyebilirsiniz. Bir tutam maydonoz veya nane çiğneyebilirsiniz . Bir fincan türk kahvesi yapıp içerseniz soğan kokusundan eser kalmayacaktır. Sağlıklı ve güzel günler dileğiyle.......
NOT: Tok karnına tüketilmesi tavsiye olunur.

5 yorum:

  1. Ben yaklaşık 15 gün bu soğan suyunu içtim süper bişey iltahap söktürüyor resmen ve zayıfladım ayrıca bence herkes kullanmalı çok yararlı

    YanıtlaSil
  2. lahana suyu sogan suyu kafam karisti ben kilo vermek istiyorum acilinden yaz geldi :))))))

    YanıtlaSil
  3. Yağlı yemeyeceksiniz, hamur işleri ve tatlılardan uzak duracaksınız. Ekmek de çavdarı tercih edecek. En önemlisi az ve sık yiyeceksiniz. Lahana veya soğan suyundan birisini tercih edebilirsiniz.

    YanıtlaSil
  4. bu kür hamile kalmak icinde kullanılıyor bu sekilde hamile kalan arkadasım var.bilginiz olsun dedim

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.