17 Şubat 2009 Salı

EV YAPIMI ACIBADEM KREMİ


Bir su bardağı acı badem yeteri kadar gül suyu. Acıbademleri küçük bir tencereye koyalım,
üzerini örtecek kadar suyla doldurup kabukları yumuşayana kadar kaynatalım. Bademlerin kabuklarını çıkarıp mikserde un haline gelene kadar çekelim. Mikseri ara ara durdurup bademlerin üzerine gül suyu dökelim. Bademler gül suyu ile karıştıkça krema halini almaya başlayacaklar. İşte kremimiz hazır. Kremi kuruyan bütün vücudunuz için uygulayabilirsiniz. Acıbadem kremini bir kavanozda veya boşalan bir krem kutusunda,buzdobına koyarak rahatlıkla saklayabilirsiniz. İyi günlerde kullanmanız ,bebek teninde olmanız dileğiyle.....

10 yorum:

  1. Merhaba arzum hanım bu acıbadem krem tarifinizi yaptım harika oldu mis gibide kokuyor.Ayrıca kocam çok beğendi.İçinde katkı maddesi bulunan ürünleri kullanmayı sevmiyorum yararından çok zararı var sanki.Bu kremi kendi ellerimle hazırladım ya artık rahatlıkla kullanabilirim siz bir harikasınız.Ellerinize sağlık başarılar.

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çok teşekkür ederim ilginize.Evet bu konuda haklısınız bir çok katkı maddesi ekliyorlar ürünlerinin dayanabilmesi için.görüşmek dileğiyle.

    YanıtlaSil
  3. meraba kremi anlattığınız gibi yaptım ama olmadı.Anlamadım.Bir türlü krema halini almıyo.Pütür pütür bir şey oldu.Dha ayrıntlı anlatırsanız sevinirim.Cevap bekliyorum...

    YanıtlaSil
  4. Bademleri iyi haşlamalısınız ve mikseriniz yada rondonuz bademleri un gibi çekmeli. Bazı bademler kuru olabilir o zaman içine, bademlerin toparlanması için zeytin yağı veya buğday yağından birini ilave edebilirsiniz. Ayrıca gül suyunu azar azar ilave etmelisiniz. Bademlerin kabukları soyulduktan hemen sonra çekmeyin biraz kurusun, mesala soyduktan 1 saat sonra daha kolay çekilir. Umarım yardımcı olabilmişimdir.

    YanıtlaSil
  5. merhabalar, ben de tarifinizi yaptım yalnız arkadaşın söyledği gibi pütür pütür oldu. o halinde cildime sürdüğümde bile çk memnun kaldım. Bir daha açıklamanıza daha da dikkate alarak hazırlayacağım. inşallah bu sefer kıvamı iyi olur. Teşekkür ederiz. sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  6. benim de yaptigim pötür pötür oldu onu artik atmam kulanacagim peling yerine ..yilmadan usanmadan kivami tuturana kadar devam edecegim haydi hayirlisi....site harikaa bilgiler süper emeginize saglik tskler

    YanıtlaSil
  7. Bademleri akşamdan suya koyun ve ertesi günü haşlayın. Bademleriniz tarife uyduğu sürece pütür pütür olmayacatır.

    YanıtlaSil
  8. Acıbadem denilen bildiğimiz badem mi? Gülsuyu yerine ne kullanılabilir? Gül kokusuna alerjim var. Sitenizin yeni keşfettim. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  9. Haftada kac gun uygulanacak

    YanıtlaSil
  10. Ben yıllardır acı badem kremi kullanıyorum
    Haklısınız hazır aldığımız ürünlerin için ne olduğunu bilmiyoruz bende denicem inşallah yaparım teşekkürler

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.