16 Şubat 2009 Pazartesi

SPİRULİNA (YOSUN) MASKESİ


Spirulinayı toz veya kapsül halinde temin edebilirsiniz. 2 çay kaşığı spirulinayı bir kaseye koyduktan sonra 1 tatlı kaşığı su ile karıştıralım. Daha önceden bir parça pamuk üzerine döktüğümüz gül suyu ile yüzümüzü temizleyelim. Karıştırdığımız maskemizi alın bölgesinden başlayarak göz çevresine fazla yaklaşmadan sürelim. Maske yüzümüzde kuruyana kadar bekleyip bol su ile durulayalım. Dilerseniz bu maskenin içine (1çay kaşığı süzme yoğurt ve 1 çay kaşığı bal ilave edebilirsiniz)Gözlerimizi dinlendirmek ve göz çevresindeki kırışıklıklar için birer dilim salatalık koymayı unutmayalım. Bebek teninde olmanız dileğiyle........

3 yorum:

  1. YARIM HOCA DİNDEN EDER YARIM DOKTOR CANDAN SİZ DE YARIM BİLGİ VERMİŞİNİZ KOLAY GELSİN

    YanıtlaSil
  2. Ben ne hocayım ne de doktor, madem yarım bilgi vermişim, siz tamamlayın. Hepimiz bu sayede sizden faydalanmış oluruz.

    YanıtlaSil
  3. fatma öztürk25 Ekim 2010 11:32

    selam arzum hanım
    gaia sitesinden spirulina istedim. Halil beyle görüştüm benim sorunum 2 oğlum var bel ve göbek mide sırt inanılmaz yağlı belden aşağısı inanılmaz zayıf diyet yapınca direk aşağıdan zayıflıyorm cok kötü oluyorum acaba bana faydası olurmu bide haliyle cok yorgunum calışıyorum ev iş spor yapmaya kesinlikle vaktim yok vahim durumdayım

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.