16 Şubat 2009 Pazartesi

SPİRULİNA (YOSUN)KİLİ MASKESİ


Bir tatlı kaşığı spirulina(yosun)kili, 2 çay kaşığı süzme yoğurt, 1 çay kaşığı bal. Bütün malzemeler karıştırılır. Daha önceden temizlenmiş cilde sürülür.(sürme işlemini bu iş için ayırdığınız yumuşak bir fırça yardımıyla yapabilirsiniz). Cildinizi maskeden önce temizlemek için bir parça pamuk üzerine gül suyu döküp silebilirsiniz. Gül suyu fazla yağların alınmasına ve gözeneklerin açılmasına yardımcı olacaktır. Maske yüzünüzde en az yirmi dakkika kalmalıdır. Daha sonra yüzünüzü bol suyla durulayın. Cildinizin renginin açıldığını, yenilendiğini göreceksiniz. Bu maske aynı zamanda peeling yerine geçmektedir. Eğer cildiniz kuruysa bu maskeden sonra yüzünüze nemlendirici sürebilirsiniz. Bebek teninde olmanız dileğiyle.......

1 yorum:

  1. İzmir'den yazıyorum, adım Aylin. Özel bir şirkette yönetici olarak çalışıyorum. İşim gereği bakımlı olmak zorundayım. Markette yosun buldum, spirulina yani. Reklam gibi olmazsa kipa mağazasında buldum kapsül şeklinde. Yazdıklarınızın aynısını yaptım. Sonuç muhteşemdi, çok teşekkür ederim. Daha evvel hazır maskeler uygulamıştım fakat bu maske kadar etkili olmamıştı, Arzum hanım iyiki varsınız :)))

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.