16 Şubat 2009 Pazartesi

SAÇ MASKESİ


Eğer saçlarınız matlaşmışsa, dökülmeye başlamışsa, kuru ise bu saç maskesini mutlaka denemelisiniz. Sonuçtan memnun kalacaksınız. Bu maskeye başlamadan önce özellikle belirtmek istiyorum. Saçlarınız yeni yıkanmış olmalı. Kirli saça maske asla uygulamayın, istenen sonuca ulaşamazsınız. Bunun basit bir sebebi var oda kirli saçda gözenekler yani saç dipleri kapalı olacaktır. Öncelikle saçlarımızı güzelce yıkayalım.

1 ampül E vitamin, 1 ampül B vitamin, 1/2 çay bardağı zeytinyağı, 1 yumurta sarısı, 1 yemek kaşığı sarımsak yağı, 1 yemek kaşığı ceviz yağı veya 1 yemek kaşığı badem yağı, streç film. E ve B vitaminlerini bir kase içerisine dökelim. Ampüldeki vitaminleri bir şırınga yardımıyla çekebilirsiniz bu işinizi kolaylaştıracaktır. Diğer malzemelerinde hepsini aynı kaseye boşaltalım ve hepsini karıştıralım. Yaklaşık 10 dakika kadar saç diplerimize masaj yaparak yedirelim. Maskenin tamamını yedirdikten sonra başınızı streç film ile iyice sarın. Streç film başınızı sıcak tutmaya yarayacak ve maskenin gözeneklere daha iyi etki etmesini sağlayacaktır. Sıcak yaz günlerinde başınızı sarmayadabilirsiniz. Bu maskeyi en az 2 saat bekletin. Sonrada katkı maddesi en düşük bir şampuanla iyice yıkayın.
İyi günlerde kullanmanız dileğiyle......

4 yorum:

  1. Boyalardan yıpranan saçlarıma uyguladım yazdıklarınızı, gerçekten çok iyi geldi biliyormusunuz. O yıpranan cılızlaşan saçlarım yeniden kendine geldi.Dökülen saçlarımın yerine minik minik saçlar çıkmaya başladı, inanın çok mutlu oldum, sizinle bu durumu paylaşmak istedim, çok teşekkür ederim.Adım filiz, sitenizden çok memnun kaldım.

    YanıtlaSil
  2. Saçlarına maskenin iyi gelmesine sevindim. Kalçama kadar olan saçlarım röfle sonucu yandı ve bu maske sayesinde kısacık kestirdiğim saçlarımı kendine getirebilmiştim. Bu maskeyi kim uygularsa uygulasın çok iyi gelecektir. Bu maskeyi, 3 veya 6 ayda bir tekrarlarsanız mükemmel sonuç elde edersiniz.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,bu maskeyi 3 veya 6 ayda birmi yapmak gerekiyor?Ne sıklıkta yapacağımızı daha açık yazarsanız çok memnun olurum,şimdiden çok teşekürler...

    YanıtlaSil
  4. 6 ayda bir mi cok komik maske dedigin haftada yada 2 haftada bir yapilir sacmaa

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.