21 Şubat 2009 Cumartesi

TOPUK ÇATLAĞI İÇİN


Bütün bedenimizin agırlığını çeker ayaklarımız ve belkide en az özen gösterdiğimiz organlarımızdır. Topuklarımızın zaman zaman çatladığını kötü bir görüntüye dönüştüğünü görebiliriz. Bu kötü görüntü aynı zamanda rahatsız edici bir duruma da dönüşebilir. Her duş aldığınızda yumuşayan topuklarınızı ponza taşıyla temizlemeniz, topuk çatlağı sorununuzu ortadan kaldıracaktır. Eczaneden aldığınız vıksle topuklarınızı masaj yaparak yedirin ve çorap giyin bu yöntemi gece yatarken uygulayın kısa sürede ayak topuğunuzdaki sorununuzun ortadan kalktıgını göreceksiniz. İki çay kaşığı badem yağı, iki çay kaşığı zeytinyağı ve 2 çay kaşığı limon suyunu karıştırıp topuklarınıza sürün, ayaklarınıza eski bir çorap giyin. Bu uygulamayı da ayakta dolaşmadığınız bir zamanda gece yatarken yapın. Acıbadem krem yapımını anlatmıştım bu kremi yapıp yine topuklarınıza rahatlıkla sürebilirsiniz. Şifa bulmanız dileğiyle..........

3 yorum:

  1. Viks süper işe yaradı, artık ince çoraplarımı rahatlıkla giyebilirim, teşekkür ederim arzum hanım sitenizi yakından takip ediyorum ve çok beğeniyorum. Başarılarınızın devamını dilerim.
    :) :)

    YanıtlaSil
  2. viks i denicem ..
    bu siteden çok faydalı bilgiler alıyorum gerçekten
    ceviz ağacı yaprağı ile sac uzatma yöntemı superdı ...
    tesekkürler

    YanıtlaSil
  3. Bugün ilk kez bu siteyi gördüm ve çok ilgilendim.Ne güzel,ne yararlı bilgiler paylaşmışsınız kendi adıma teşekkürler size.İhtiyacım olanları not aldım ve deneyeceğim sonuçlarını paylaşırım daha sonra inşallah.SEVGİYLE kalın.

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.