16 Şubat 2009 Pazartesi

YAĞLI CİLT İÇİN POLEN MASKESİ



Bir çay kaşığı pirinç unu, bir çay kaşığı nişasta, bir çay kaşığı yoğurt, bir çay kaşığı bal, bir çay kaşığı limon suyu, bir çay kaşığı polen (poleni aktarlardan rahatlıkla bulabilirsiniz). Bütün malzemeler karıştırılır, göz çevresine fazla yaklaşmadan bir fırça yardımızyla sürülür. En az yirmi dakika cilt maskeyi emene kadar bekletilir ve bol suyla yıkanır. Maskeyi yüzünüzden çıkarma işleminde yüzünüzü daima içten dışa, yukarıya doğru ovarak çıkarın. Bu işlem yüz kaslarınızın çalışmasına yardımcı olacaktır. Bebek teninde olmanız dileğiyle......

4 yorum:

  1. Polen ve yoğurt karışımını hazırlayıp rahatlıkla göz altında kullanabilirsiniz. Göz altı kırışıklıkları için mükemmel bir maskedir.

    YanıtlaSil
  2. Nişasta dışında bütün malzemelerim mevcut olduğu için hepsini karıştırıp yaptım cildim bebek gibi oldu, teşekkürler arzum hanım bir tanesiniz...... :))

    YanıtlaSil
  3. Nişastayı alır almaz bir de öyle deneyecemmmmmm

    YanıtlaSil
  4. ben denedim memnun kaldım...

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.