23 Şubat 2009 Pazartesi

TIRNAK BAKIMI



Tırnaklarınız sürekli kırılıyorsa, kat kat açılıyorsa, çukurlaşmalar varsa vitamin eksikliği sinyallerini çalıyor demektir. Tırnaklarımız ne yesek de, ne içsek de dışardan destek bekliyor demektir. Eskiden lokman hekim insanların tırnaklarına bakarak hastalıkları teşhis edermiş. Yani tırnak deyip geçmemek gerekiyor.
Tırnaklarınızı sertleştirmek için;
1 yemek kaşığı zeytin yağı
1 yumurtanın sarısı
1 tatlı kaşığı limon suyu
Hepsini bir kaseye dökelim karıştıralım sonra tırnaklarımızı bu karışımın içinde tutabildiğimiz kadar tutalım ayrıca tırnaklarımıza masaj yapalım. Ellerimizi bu karışımla ovmayı unutmayalım. Elleriniz yumuşacık pamuk gibi olacaktır. Bu işlemi ne kadar sıklıkla uygularsak tırnaklarımız o kadar çok sertleşecektir, beslenecektir. İyi günlerde uzatmanız dileğiyle......

12 yorum:

  1. hazırladım inş işe yarar:)haftada kç kere yada herqünmü yapılıo?

    YanıtlaSil
  2. elleriniz yumurtadan kokarsa, bir çay kaşığı karbonat veya türk kahvesi telvesiyle ellerinizi ovmanız yeterli olacaktır.

    YanıtlaSil
  3. haftada iki gün yeterli ama bulaşıklarınızı elle yıkıyorsanız iki günden daha fazla uygulayabilirsiniz

    YanıtlaSil
  4. SÜPERSİNİZ YA BASLİYORUM BUGUN... COK SAGOLUN

    YanıtlaSil
  5. Tırnaklarınız sürekli kırılıyor ve kabuk kabuk soyuluyorsa en kısa zamanda endokrinoloji bölümüne gidip T3,T4,anti tipo,anti tiroglobulin ve kan sayımı gibi testler yaptırmalısınız. B12 cvitamin eksikliğine bağlı kansızlık da tırnak ve saçlarınızın kötüleşmesine sebep olmaktadır.

    YanıtlaSil
  6. az önce uygulamayı yaptım ve ellerimin yumuşacık olduğunuda farkettim çok teşkkürler arzum abla (umarım bi akıncası yoktur=) ) siter harikaa çok saolun..=)

    YanıtlaSil
  7. Hayır hiç bir sakıncası yoktur. Bu uygulamayı yengem sık sık yapar ve tırnakları çok güzeldir.

    YanıtlaSil
  8. çok teşekkürler. gitar çalarken tırnaklarım hep kırılıyor inş. işe yararda artık kırılmazlar :)

    YanıtlaSil
  9. ARZUM HANIM;
    BEN KENDİMİ BİLDİM BİLELİ TIRNAKLARIMI YİYORUM VE BİR TÜRLÜ BIRAKAMIYORUM.
    BUNUN İÇİN DE BİR ÇÖZÜMÜNÜZ VAR MI?

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  11. bende öleydm we 212 tırnakçım die biyer wr orda trnak yeme tedawisi wr mutlaka gden bn o sayede bırktım bırkırsnz mutlaka

    YanıtlaSil
  12. Paylaştığınız bilgi ve resimler için İce blue Kalite adına teşekkür eder başarılarınızın ve çalışmalarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.