5 Mart 2009 Perşembe

KAYISI MASKESİ



Kayısılar çok güzel görünüyor öyle değil mi, valla insanın canı çekiyor. Ne yapmak lazım tabi hem sağlık hemde güzelliğimiz için yemek lazım. Ne kadar maske uygularsak uygulayalım, yediğimize ve içtiğimize dikkat etmek zorundayız. Günde iki tane kuru kayısı mutlaka tüketmeye gayret edin. En azından gün aşırıda olsa mutlaka yiyin.
Haftada veya onbeş günde bir rahatlıkla uygulayabileceğiniz bir maske tarifini paylaşmak istiyorum sizlerle. Bu maske özellikle cilt kırışıklığına iyi geliyor. Cildin nem dengesini düzenliyor, lekeleri düzenli kullanıldığı taktirde yok ediyor. Cilt rengini açıyor ve canlılık kazandırıyor. Her zaman kolaylıkla yapabileceğiniz bir peeling oluyor.
5-6 adet kuru kayısı
1/2 çay bardağı su
1 tatlı kaşığı acıbadem yağı
1 tatlı kaşığı havuç yağı
1 tatlı kaşığı zeytinyağı
1 tatlı kaşığı kayısı yağı veya zetinyağı (maskeden sonra yüze sürülecek)
Her zamanki gibi maskemize başlamadan evvel 3-4 dakika buhara durup gözeneklerimizi açalım. Kuru kayısıları yıkayıp küçük bir tencerenin içine atalım yarım çay bardağı suyla yumuşayana kadar pişirelim.Kayısıları mikserle çırpalım, içine acıbadem yağını, havuç yağını ve zeytinyağını ekleyelim ve tekrar çırpalım. Göz bölgesi dahil olmak üzere yüze ve dekolte bölgesine sürelim yaklaşık 30 dakika kadar bekleyip, yıkayalım. Sade duru suyla yıkadıktan sonra herhangi bir sabun kullanmayın. Yüzünüzü havlu ile kuruladıktan sonra bir tutam pamuğa damlatacağınız kayısı veya zeytinyağını cildinize sürün. Bir süre sonra cilt bu yağı emecektir. Fazlasını peçeteyle silebilirsiniz. Bebek teninde olmanız dileğiyle...........

2 yorum:

  1. selam annem 50 yaşında ve hala bebek gibi nedenide işte bu maskeler.onun asla gidipte para verip krem falan aldığını görmedim.Valla kadıncağız çok haklıymış gerçekten işe yarıyormuş bende yeni öğrendim.çok eskiden yani maskeler ihtiyacım yokken kızardım evde maskeyle dolaşması çok komik gelirdi bana.fakat şimdi beraber yapıp karşılıklı oturuyoruz üstelik ona yogada öğrettim.karşılıklı meditasyon yapıyoruzzzzzzz.çiğdem ben herkesi seviyorumm byyyyyyy.

    YanıtlaSil
  2. İnanının çok canım çekti kayısılar çok güzel malatyanın kayısılarına benziyor.Belkıs akkalenin günde en az iki kayısı yediğini bir tv programında duymuştum.Gerçekten Allah var güzel kadın hiç yaşını göstermiyor.Daha yirmisine varmadan suratına bakılmayan bakımsız bayan doluuuuuu.Bu maskeyi beğendim.:))ben lale.

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.