20 Mart 2009 Cuma

LİMONLU TONİK


Limonlu tonik, cildinizi sıkılaştırır, sivilceleri kurutmaya yardımcı olur, cildinizi derinlemesine temizler, pırıl pırıl olmasını sağlar. Maske uygulamasına geçmeden önce cildi dezenfekte amaçlı uygulayabilirsiniz. Kolayca hazırlanıyor, nasıl mı yapılıyor işte tarif.............
3 limon
1 çay bardağı gül suyu
1 tatlı kaşığı alkol (eczaneden rahatlıkla bulabilirsiniz)
1 tatlı kaşığı kayısı yağı (zeyinyağı da olabilir)
Üç limonun suyunu sıkın ve kabuklarını küçük küçük doğrayın, üzerine gül suyunu, alkolü ve kayısı yağını ilave edin. İyice karıştırın ve küçük bir kavanoza dökün. Ağzı kapalı olarak buzdolabında üç gün saklayın. Üç günün sonunda limon kabuklarını içinden çıkarmanız ve süzmeniz gerekiyor, tekrar ağzı kapalı bir kavanozun içinde buzdolabında rahatlıkla saklayabilirsiniz (uzun bir süre bozulmadan buzdolabında kalabiliyor). Bebek teninde olmanız dileğiyle...............
NOT: Bir tatlı kaşığı lavanta yağı eklerseniz, parfüme ihtiyacınız kalmayacaktır. Lavanta sinirli bir yapıya sahipseniz sizi sakinleştirecektir, geceleri daha rahat uyumanızı sağlayacaktır.

8 yorum:

  1. ANNEMİN CİLDİNE LİMONDAN BAŞKA BİR ŞEY SÜRDÜREMEZSİN VALLA PAMUK GİBİ AKILLI KADIN :)))) BU MASKEYİDE BEĞENDİ, TABİ BENDEEEEEEEEEEEE

    YanıtlaSil
  2. hmmmmm bizim elif hanımda beğendi. sadık avşar demiş ki tabi bu arada sadık amca bizim orda numune de doktor cildiyeci arbistol diye bi ila. vermişti yanlış hatırlamıyorsam ay benim bu karnımın ağrıxı nolcak böle? kafama saksı düşmüş ateşim de varmış elif öyle dedi nida da ateşimi ölçtü

    YanıtlaSil
  3. gerçekten çok güzxel faydalı bilgiler edindim sitenizden emeğinize tşkler.

    YanıtlaSil
  4. alkol kullanmasak bu maskede olurmu? alkol ne etki ediyor bu maskede?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet alkol olmadan da uygulayabilirsiniz...........

      Sil
    2. Uyguladim y ama yakti yuzum kizardi. 5 dk
      Bile dayanamadim. Ne zaman gececek kizartisi? Ne yapa bilirim? Lutfeen soylermisiniz

      Sil
  5. kayisi yagi yerine gül yagi koysam nasil olur?

    Aysen

    YanıtlaSil
  6. bu toniki temiz yüze günde iki kez uyguladim. gercekten sivilceleri kurutuyor.
    ama yüzümü cok kuruttugu ve gerdigi için biraktim. nemlendirici kremler yüzümü sonradan yaglandirdigi icin kullanmak istemiyorum. limonlu tonik in üzerine kullanabilecegim nemlendirici bir uygulama öneriniz varmi? akneli ve yagli bir cildim var.

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.