8 Mart 2009 Pazar

BUĞDAY UNLU TONİK


Bu benim çok severek uyguladığım ve çok yararını gördüğüm bir tonik. Yüzünüzde istenmeyen sivilceler,kırışıklıklar, pullanmalar ve siyah noktalar varsa ihmal etmeden her gün düzenli olarak uygulamanızı tavsiye ediyorum. Eminim çok faydasını göreceksiniz. Nasıl mı yapacağız işte tarif......
1 su bardağı süt
2 tatlı kaşığı tam buğday unu
1 tatlı kaşığı alkol (eczaneden temin edebilirsiniz)
2 çay kaşığı bal
Sütün içine tam buğday ununu ekliyoruz(tam buğday unundan yapılmış, bayatlamış bir dilim ekmekde işinizi görür). Bu sütü buzdolabında bir gün beklettikten sonra başka bir kaba süzüyoruz (bekleme sırasında arada karıştırın mutlaka). Süzülen bu sütün içine alkol ve balı ilave edip karıştırıyoruz. Gece yatmadan evvel, gündüz de uygulayabilirsiniz, bir parça pamuk yada temizleme süngerine döküp cildinizi temizliyorsunuz (içindeki bal yapışkanlık yapmayacaktır, çünkü kısa sürede cilt bu toniği emecektir). Ben gece bu toniği uygulayıp öylece uyuyorum ve sabah rengi açılmış, pırıl pırıl bir cilde merhaba diyorum (sivilce varsa düzenli kullanıldığında kuruduğunu göreceksiniz). Toniği ağzı kapalı bir şişede buzdolabında bir hafta saklayabilirsiniz. Bir hafta sonunda tekrar yapmanız gerekecek. Bebek teninde olmanız dileğiyle........

2 yorum:

  1. kocaman iltahaplı sivilcelerim vardı bu tarifi uyguladım gerçekten işe yaradı. Alkol biraz yakıyor ama iyi oldu mikrop öldürücü özelliği mi var bu toniğin.Süpermişşşşşşşş

    YanıtlaSil
  2. evet içine alkol katıldığı için mikrop öldürücü özelliği var iyi bir dezenfaktan oluyor. Yakıcılığıda geçicidir, sorun etmeyin.

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.