13 Mart 2009 Cuma

KIRIŞIKLIK MASKESİ

İnci tozu (istiridye) maskesini anlatmıştım ve diğer bitkilerlede kullanım şekli olduğunu belirtmiştim. İşte bu maskelerden bir tanesi; bu maske özellikle düzenli uygulandığı taktirde kırışıklık ve cilt sarkmaları için memnun edici sonuçlar veriyor. Ciltte oluşan lekelerin azalmasına ve cildi sıkılaştırmaya yarıyor, tabi düzenli uygulandığı takdirde. Bu maskemizde doğal ve kolay bulunabilen malzemelerden oluşuyor. Neler mi gerekli ve nasıl yapılıyor diyorsanız işte tarif........
1 tatlı kaşığı inci tozu (istiridye) kremi
1 tatlı kaşığı ayva çekirdeği jölesi
1 yumurtanın sarısı
Site içerisinde ev yapımı inci tozu (istiridye) ve ayva çekirdeği jölesi yapım tarifini bulabilirsiniz, ayrıntılarıyla anlattım. Yumurta sarısını iyice çırpın sonra içine bir tatlı kaşığı inci tozu (istiridye) kremini ve bir tatlı kaşığı ayva çekirdeği jölesini katın, iyice karıştırın. Maskeyi uygulamadan önce üç dakika kadar buhara durun ve gözeneklerinizi açın. Daha sonra bir tutam pamuğa gülsuyu damlatın cildinizi silin. Ardından hazırladığınız maskeyi göz altları ve dekolte bölgesi dahil hafif masaj yaparak sürün. Bu maske kırışıklıkların, düzenli uygulandığı takdirde azalmasına yarayacak ve cildi besleyecektir. Eğer cildinizde sarkma eğilimi varsa, cildinizin toparlanmasını istiyorsanız, yumurtanın sarısı yerine akını kullanacaksınız ve bunu göz altlarına temas ettirmeden uygulayacaksınız. Bu maskemiz yüzünüzde tamamen kuruyana kadar kalmalı ve maskeyi çıkarma işlemi yukarıya doğru ovarak olmalı ve bol suyla temizlenmelidir. Maskeyi yüzünüzden tamamen temizledikten sonra bir kaç damla limon suyu yüzünüze sürerek cildinizin nemlenmesini sağlayabilirsiniz. Bebek teninde olmanız dileğiyle.............

1 yorum:

  1. merhaba sitenizi beğendim, hoşuma gitti.inci tozu kremini yaptım, sadece tek olarak inci tozunu sürdüm, lekelerim vardı onları azalttı, azmettim devam edecem tamamen geçirecem.Ayva çekirdeğinide yaptım ayrıca o ne güzel şey oldu öyle mis gibi doğal. size çok teşekkür ederim, sağolun.

    YanıtlaSil

LÜTFEN YORUMLARINIZI BURAYA YAZINIZ, SİTEMİ ZİYARET ETTİĞİNİZ İÇİN TEŞEKKÜR EDERİM.